keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Kevät tunnelmissako?

Hengissä ollaan taas! Niinhän siinä kävi, että influenssa nujersi koko tämän perheen pitkäksi aikaa vuoteen pohjalle. Nyt on jo muu perhe kunnossa, minulla vielä hengitysoireita sen verran, ettei paljon jaksa touhuta. Mutta vähän edes :)

Isäni teki minulle tämän jakkaran, kun olin ihan pieni tyttö. Jakkara on jo muutamaan kertaan maalattu, mutta vuosien saatossa on maalit rapisseet pois ja jakkara muutoinkin halkeillut. Noh, sepä ei minua haittaa! Ei muuta kuin hiukan hiontaa ja uutta maalia pintaan. Sabluunalla tein taas koristekuvioitakin ja tästä tuli minun mielestäni oikein viehättävä pieni jakkara! Tällä onkin tunnearvoa enemmän kuin arvata saattaa!




Jakkaran lisäksi koristelin muutaman tyhjäksi puhaltamani kananmunan. Nämä saavat nyt toistaiseksi roikkua talvipuu-koristevalaisimessa, vielä en ole pajunkissoja kaivanut esille. Näitä olisi tarkoitus tehdä enemmänkin eri tyylisinä. Onneksi tässä on vielä pääsiäiseen aikaa!




Keväisempää ilmettä sain myös kotiin muutamalla H&M Homen tyynynpäällisellä. Ihanaa, kun on vihdoin valkoinen sohva, jota voi somistella herkullisilla pastelliväreillä! Pienillä jutuillakin saa hyvän mielen aikaan!



Hyvästä mielestä puheen ollen, annoin haastattelun juuri Helsingin Sanomiin vaikeasta aiheesta, koskien lapsen masennusta. Tänään oli lehtikuvaukset, jotka meni ihan mukavasti taas. Pikkutytöt innostuivat vielä kuvausten päätteeksi poseeraamaan minulle, tässä yksi kauempaa otettu otos rakkaista neitosista


Vaikka tämä postaus onkin kevätvärejä tulvillaan, niin sitä ei uskoisi ulos katsoessa. Yön ja päivän aikana tänne satoi nimittäin puoli metriä lunta! Todellakin, puoli metriä! Joten kevät meni ja talvi tuli! Noh, onneksi se Oikea kevät on jo nurkan takana, joten kai tuon lumen kestää vielä vähän aikaa. Toivottavasti siis vähän aikaa vaan :)

Oikein mukavaa viikon jatkoa kaikille, joko nurmen tai kinosten keskelle!

20 kommenttia :

  1. Jakkara on kerrassaan hurmaava ja koristemunat tosi kauniit.
    Mukavaa viikkoa sinullekin :)

    VastaaPoista
  2. Voi kuinka kaunis pieni jakkara! <3 Ihania tyynyjå, samoja olen minäkin H&M:ltä ihastellut. Kivaa viikon jatkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Nuo oli kyllä hintansa väärti! :)

      Poista
  3. Ihana jakkara ja tyynyt niin keväisiä :)

    VastaaPoista
  4. Kaunis jakkara<3 Ja tuo sohva taitaa olla Ikeasta...meinaan olen hankkimassa omaa Ektorp-sohvaa (pikkasen olen täpinöissäni;)) No se lumi sulaa ennenpitkää, täällä aamut pakastaa mutta aurinko jo päivällä lämmittää;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, Ektorpihan se! :) Minä löysin tuon yllättäen nettikirpparilta hyvään hintaan, ja kylläpä oli ihana saada monen vuoden unelma toteutettua! Ihanaa, että sinäkin saat omasi pian :)

      Poista
  5. Kylläpä jakkara muuttui...jos oli ennen ennen kaunis niin on sitä myös nyt.
    Suloiset kuvat kaikkiaan, mutta Ihan paras kuva on viimeinen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sirkka <3 Olen ihan samaa mieltä ;)

      Poista
  6. Ekaksi katoin kaikista ylintä kuvaa, jossa on tuo hopanvärinen vanha vekkari..minä löysin kirpputorilta kaksi noita ja 0,50 senttiä kappale no niissä luki et epäkunnossa, se ei minua haitannu, kerran siirsin kelloa kun pyyhin pölyjä niin sitten aloin vähän ajan päästä ihmetellä et mikä raksuttaa makkarissa..no se kelo oli lähti käyntiin, sai viissiin jonkun kolauksen ja alkoi tikittää mutta ihan kauhia ääni..sanoin et enää en vedä sitä että pysyy hiljaa..toinen kello ei toimi mutta on kuitenkin ihana ilman toimivuuttakin..aivan suloisia kevät juttuja sinulla, eilen justiin kävin minäkin H&M,n sivuilla ja ihastelin tyynyjä...Jakkarasta tuli super ihana, olen monta kertaa halunnut siirtää tekstejä johonkin vaikka lipastoon mutta en tiedä mistä sellaisia siirrettäviä tekstejä saa muualta kuin niitä seinätekstejä..teetkö itse tietsikalla?? ja millaseen paperiin niitä pitää tulostaa??? Teillä on kaunista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nuo vanhat vekkarit pitävät hurjaa ääntä :) Minäkin laitoin tuon raksuttamaan ja lopulta vein sen kodinhoitohuoneeseen pyyhepinon alle niin kauaksi aikaa, että taas hiljeni, hih!:)

      Kiitos kaunis <3 En siirtänyt tekstiä, vaan taputtelin sen maalilla sabluunan avulla, käytin erilaisia sabluunoia tuohon :)

      Poista
  7. Mikä ihana jakkara♡ ja kuvat muutenkin niin keväisiä!

    VastaaPoista
  8. Ihana blogi sinulla :) Minä äsken sinulle FB:ssä viestiä laitoinkin ja sitten törmäsin tähänkin :)

    VastaaPoista
  9. Voi vitsit, miten hieno jakkara!

    VastaaPoista

Kultainen kiitos kommentistasi:)

Blog Design by Get Polished