keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Väriä elämään

 Enkös minä luvannut vähän valoisampaa postausta seuraavaksi? No nyt tarjoilen sitä valoa ja värejä teille näiden kauniiden kukkien myötä, jotka rakas mieheni toi minulle 13.2. meidän 13 yhteisen vuoden kunniaksi <3 Mistä lie hän osasikaan aavistaa, että olin haaveillut esikoista, kun niin monessa blogissa olin niitä jo ihallut:)
Minulla on täällä kovat paikkailut käynnissä. Huomisaamuna minun pitäisi astua anivarhain junaan Eevin kanssa ja matkaamme taas kerran Helsinkiin Lastenklinikalle. Perjantaina hänellä on operaatio, ja toivomme, että hän pääsee pian sen jälkeen sairaalasta pois. Maanantaiaamuna nimittäin matkamme jatkuu Helsingistä kohti perhekuntoutuspaikkaa. Joten reiluun viikkoon en taas pääse juurikaan blogeja kurkkimaan, kun ei tuolla minun kännykällä se oikein meinaa onnistua.
 Joten oikein mukavaa viikkoa kaikille teille!

7 kommenttia :

  1. Kauniita kukkia, tosi pirteitä. Koskahan tuo ukkeli muistais taas muakin kukilla? :D
    Paljon tsemppiä lastenklinikalle, kaikki sujuu varmasti hienosti :)

    VastaaPoista
  2. Kauniita kukkia ja onnea yhteisistä vuosista :) paljon tsemppiä täältäkin klinikalle! :)

    VastaaPoista
  3. Heissan Heidi!
    Kauniisti olet esikkosi esille laittanut!!
    Sori kun en ole viime aikoina paljon tassun merkkiä jättänyt,ajatuksissa olet käynyt silti;)
    Kaunis KIITOS taas kerran kauniista kommentistasi...sinä osaat aina kirjoittaa niin lohduttavasti ja kauniisti,kiitos että olet olemassa!!!
    Toivottavasti teidän klinikka matka sujuu hyvin ilman turhia vaikeuksia.
    Oikein paljon voimia sinulle...me olimme lastenklinikalla viimeksi viime viikolla.kaikki on hyvin,mutta mekin ollaan vakkariasiakkaita....
    Mukavaa lauantaita,jos nyt pääset tämän lukemaan....
    haliterkuin,Marika

    VastaaPoista
  4. Ihanan valoisia ja energisen värisiä kukkia! ♥ Onnea ensi viikkoon!

    VastaaPoista
  5. Kauniita kukkia! Toivottavasti teidän reissunne sujuu hyvin<3

    VastaaPoista
  6. Kiitos teille kaikille aivan ihanista kommenteista!<3

    VastaaPoista

Kultainen kiitos kommentistasi:)

Blog Design by Get Polished