sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Enkelin pyykkipäivä

Muutamassa blogissa olen nyt nähnyt aivan ihanan tekeleen, enkelin pyykkipäivän ja päätin itsekin sellaisen toissa yönä ommella. Minulla ei vain ollut tähän hätään yhtään pieniä pyykkipoikia, joten vähän keskeneräinen tämä vielä on. Enkeli sai pyykkinarunsa kauniiseen sydänkehykseen, jonka voitin eräästä blogiarvonnasta. En tiedä vielä, onko tuo nyt oikea paikka tuolle sydämelle, mutta toistaiseksi saa jäädä tuohon :)




Minä olen jo täpinöissäni tiistaisesta matkasta. Kurkku on vielä kipeä, mutta muutoin toipuminen on edistynyt hienosti. Siispä voin jo hyvillä mielin suunnitella pakkaamistakin! Ajattelin lähteä mahdollisimman tyhjällä matkalaukulla, jotta sinne mahtuu paljon ostoksia :) On aika jännittävää lähteä täysin vieraan ihmisen luo, mutta toisaalta olen niin varma, että meillä riittää paljon juteltavaa ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita, että jännitys on pelkästään positiivista. Ja nyt voin rehellisesti todeta, että olen tämän loman kyllä ansainnut!

Siispä, tavataan jälleen viikon päästä! Mukavaa viikkoa kaikille!

8 kommenttia :

  1. Kaunis askartelu!

    Oikein mukavaa alkavaa viikkoa<3

    VastaaPoista
  2. Suloinen pyykkipäivä:)
    Hauskaa ja antoisaa matkaa!

    VastaaPoista
  3. Ihanat enkelin vaatteet.

    Paranemisia ja hyvää matkaa.

    VastaaPoista
  4. Ihana asetelma ylemmässä kuvassa.
    Kaunis koriste, enkelin pyykkipäivä!

    Oikein ihanaa matkaa!

    VastaaPoista
  5. Ihanan enkelin pyykkipäivän olet tehnyt!
    Hih, vieraskuoneessahan on sitten se ompelukoneeni aina valmiina, että jos ei nukuta, niin tiedät, mitä tehdä ;D No ei vaiskaan..

    Odotan innolla tuloasi, Heidi! Ja vaikka muakin toisaalta jännittää sun tulo, niin toisaalta on semmonen tunne kuin kuka tahansa ennestään tuttu olisi tulossa kyläilemään..Jotenkin vaan tunnut nyt jo niin tutulta :) Ja olen kyllä varma minökin, ettei meillä jutut lopu tai tylsää tule ;)

    Tiistaina nähdään! Turvallista lentoa!

    VastaaPoista
  6. Ihan tuo askartelu <3 Oikein ihanaa matkaa sinulle.

    VastaaPoista
  7. Ihana askartelu <3

    Mukavaa matkaa!

    VastaaPoista
  8. Kiitos teille kaikille näistä ihanista toivotuksista<3

    VastaaPoista

Kultainen kiitos kommentistasi:)

Blog Design by Get Polished