sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Aarteita

Minä olen aina rakastanut perinteitä ja arvostanut vanhaa. Jossakin vaiheessa sisustin kovin "kylmästi ja modernisti", mutta viime vuosina on alkanut taas vanhat tavarat kiinnostaa enemmän. Kai se kuuluu jotenkin vanhenemiseenkin, tässä kolmenkympin paremmalla puolella alkaa miettiä lapsuutta, vanhempia ja isovanhempiakin eri tavalla. Suurin aarteeni on ukkini rintamalla veistämä kaunis korurasia. Sitä olen aina vaalinut hellin käsin. Sen olen jo luvannut pojalleni perinnöksi, jos hän sen sitten aikoinaan haluaa. Minulla on myös jonkin verran vanhoja keittiöpyyhkeitä nimikirjaimin aplikoituina, joista pidän paljon. Sekä kauniita lautasia ja lusikoita. Onko teillä mitään sellaisia suvun "aarteita", joita arvostatte paljon?

Mukavaa sunnuntain jatkoa!

5 kommenttia :

  1. Kiitos kaunis kommentistasi ja vierailusta blogissani. Sinullakin täällä ihana blogi, täytyy ihan ajan kanssa tutustua!

    Minä olen saanut ukilta ja mummolta kaikkea pientä, lautasia ja käsitöitä ja nyt kun mummoa ja ukkia ei enää ole ovat nämä esineet kultaakin kalliimpia. Rakkain on yksi pöytäkello jonka ukkini sai aikanaan 50-vuotislahjaksi.

    Mukavaa sunnuntain jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos käynnistäsi meillä :)
    Täältä löytyy mukava blogi ja samankaltaisia juttuja sinullakin; rakkaus wanhaan ja aitoon tavaraan, niissä vaan on sitä jotakin (elettyä elämää ) Suloisia lapsiakin täältä löytyy :)
    Suloista sunnuntain jatkoa sinulle !

    VastaaPoista
  3. Kaunis ja arvokas rasia! Mä jo omia aarteitani esittelinkin blogissa ja jatkoa vois olla tulossa :)

    VastaaPoista
  4. Kaunis rasia:)
    Tunnearvoisia löytyy minultakin.Lähimmäisiltä saatuja.Rakkaimmat ovat varmaan mummolta saadut pitsiliinat ja ikoni.
    Iloa uudelle viikolle!

    VastaaPoista
  5. Hanne, kiitos! Niinpä, minunkan isovanhempani eivät ole enää elossa, joten nuo esineet ovat entistäkin rakkaampia.

    Maarit, kiitos paljon! Mukavaa viikon alkua sinulle!

    Virpi, sinun postauksesta sainkin idean tähän!:)

    Pitsienkeli, kiitos! Tuo tunnearvo noissa esineissä on jotain, mitä ei rahalla voi koskaan korvata. Mukavaa viikon alkua sinulle!

    VastaaPoista

Kultainen kiitos kommentistasi:)

Blog Design by Get Polished